Semester och byggprojekt

  Sommarens projekt har startat  
I måndags började jag min fem veckor långa semester med att krypa ner under köksgolvet och börja forsla ut jord. Köket ska helrenoveras och som det ser ut så är det där nere i myllan som jag får tillbringa mesta delen av semestern. Nåväl, en och annan golfrunda och någon tur ut till de fagra och fiskrika tjärnarna kring Ytterberg ska väl hinnas med också. 
Cirka fem kubik har jag hunnit gräva ur sedan projektet inleddes i måndags. Ungefär lika mycket till ska bort innan det är dags att börja bygga nytt golv. 
 
Så här ser köksgolvet ut just i dag, torsdag. 
 
Jag återkommer efterhand som projektet fortlöper. På återseende.
 
Lennart Svensson
i Ytterberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0