Golf, fiske, sommarcafé och altanbygge

   Semester och fullt ös  
Nu går jag in på min andra semestervecka och som vanligt är det svårt att få tiden att räcka till för att slappa i hängmattan med en god bok och en sval sommardrink. Mitt sommarprojekt, altanbygget, tar tid, men det går framåt.
I lördags gick golftävlingen MyGolfTour i Sveg. Undertecknad spelade tillsammans med Karin Fabricius. Spelformen var greensome och vi lyckades knipa en åttondeplats bland 18 startande lag. 
Dagen efter, i söndags, var det premiärfiske på Lillåstjärn i Ytterberg och det var som vanligt en dag då fiskelyckan var blandad. 
Sen är det ju så att man måste glida ner på sommarcaféet också ibland för att trycka i sig lite ärtsoppa och en Ytterbergsmacka.
 
Här kommer lite bilder. Klicka på minibilderna för att se dem i större format.
 
    
Alva Hedengran drar         Tobba och Knutte                Va de en som fick fisk?
på med drivern                    testar fiskelyckan
    
Välbesökt på                        Fint fiske i Ytterberg           Min altan på lördag 
sommarcaféet                                                                       kväll.
i Ytterberg
Samma altan i morse, tisdag.  

Lennart Svensson
i Ytterberg
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0