Min trippel sprack.

Brynäs och Skellefteå utjämnade
Det blev en riktig rysare på Hovet i Stockholm i den andra semifinalmatchen mellan AIK och Skellefteå. Först i den tredje förlängningsperioden (den sjätte i matchen) kunde Skellefteå avgöra och utjämna matchserien till 1-1.
Brynäs gjorde likadant på bortaplan mot Färjestad. Brynäs avgjorde dock tillställningen under ordinarie matchtid och vann med 4-2. Även där står det alltså 1-1 i matcher.

Milan och Barca nollade
Jag hade i mitt förslag till trippel, AIK, Brynäs och Milan som vinnare. Det sprack både på AIK och Milan, men det var ändå ganska nära. Zlatan var inte långt ifrån att sätta en balja.
Nåväl. Matchen slutade 0-0 och nu krävs ett mindre mirakel för att Zlatan och Milan ska vinna över Barcelona på bortaplan och ta sig vidare från kvartsfinalen i Champions League. För det var kvartsfinal som spelades, inte semi som jag skrev i går. Ber om överseende med detta. 

Lennart Svensson
i Ytterberg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0